Wednesday, 30 March 2011

luahan hati...

tolong ajar kan saya untuk mencintai awk, tolong pimpin saya untuk bahagia kan awk, tolong didik saya untuk disamping awk,  tolong la saya..........

haruskah saya harus mengorban kan perasan saya untuk puas kan hati org lain. oh my god.. ape yg patut sayaa buat ???

salah ker saya bercouple pada umur saya sekarang ni?

malas nak fikir dah dan sekarang nie saya berserah jela.. saya percaya pada takdir..

beberapa hari ni saya nak tenang kan fikiran saya dulu, maaf kan saya kalau cara saya ni menyakitkan perasaan awak...

sebab awak patut tahu keadaan saya sekarang ni,,

tapi saya nak awak tahu, awk terlalu baik utk saya.. i love you...

Tuesday, 15 March 2011

apa nak jadi nie ?

assalamualaikum , ? urm,, sejak akhir-akhir ni asyik bergaduh je dgn si dia, kdg2 fedup dibuat nya.. ntah la, ape slh lysa sampai si dia jadi mcm ni,, walau mcm ne pon , lysa tawu dia cyg kan lysa, tapi lysa tk nak la ada mslh di antara lysa dan si dia.. rasa mcm tak happy jea...  lysa mtk sgt si dia memahami lysa.. kalau lysa dah buat salah lysa mtk maaf sgt.. yela,sbb lysa juga manusia biase yg tk tlepas melakukan kslhan.