Tuesday, 15 March 2011

apa nak jadi nie ?

assalamualaikum , ? urm,, sejak akhir-akhir ni asyik bergaduh je dgn si dia, kdg2 fedup dibuat nya.. ntah la, ape slh lysa sampai si dia jadi mcm ni,, walau mcm ne pon , lysa tawu dia cyg kan lysa, tapi lysa tk nak la ada mslh di antara lysa dan si dia.. rasa mcm tak happy jea...  lysa mtk sgt si dia memahami lysa.. kalau lysa dah buat salah lysa mtk maaf sgt.. yela,sbb lysa juga manusia biase yg tk tlepas melakukan kslhan.

No comments:

Post a Comment