Wednesday, 30 March 2011

luahan hati...

tolong ajar kan saya untuk mencintai awk, tolong pimpin saya untuk bahagia kan awk, tolong didik saya untuk disamping awk,  tolong la saya..........

haruskah saya harus mengorban kan perasan saya untuk puas kan hati org lain. oh my god.. ape yg patut sayaa buat ???

salah ker saya bercouple pada umur saya sekarang ni?

malas nak fikir dah dan sekarang nie saya berserah jela.. saya percaya pada takdir..

beberapa hari ni saya nak tenang kan fikiran saya dulu, maaf kan saya kalau cara saya ni menyakitkan perasaan awak...

sebab awak patut tahu keadaan saya sekarang ni,,

tapi saya nak awak tahu, awk terlalu baik utk saya.. i love you...

Tuesday, 15 March 2011

apa nak jadi nie ?

assalamualaikum , ? urm,, sejak akhir-akhir ni asyik bergaduh je dgn si dia, kdg2 fedup dibuat nya.. ntah la, ape slh lysa sampai si dia jadi mcm ni,, walau mcm ne pon , lysa tawu dia cyg kan lysa, tapi lysa tk nak la ada mslh di antara lysa dan si dia.. rasa mcm tak happy jea...  lysa mtk sgt si dia memahami lysa.. kalau lysa dah buat salah lysa mtk maaf sgt.. yela,sbb lysa juga manusia biase yg tk tlepas melakukan kslhan.

Monday, 28 February 2011

saya rindu awak . . .

hari nie, saya pergi pahang,kuantan kerana melawat abg yg sedang __________________________________.. pergi secara mengejut, apabila papa and mama saya meminta kebenaran dari sekolah untuk saya pulang awal. pakaian sume da disiapkan oleh mama saya, tetapi mama lupa nak bawa fon saya. sedih saya kerana tidak dapat sms dengan si dia. walaubagaimanapun, saya telah memberitahu si dia tentang keadaan saya di sini. kemudian, si dia telah pun menelefon saya.. huh!hilang juga la rasa rindu saya terhadap si dia. betul kata orang, bila orang yang kita sayang ada depan mata, kita tidak menghargainya,sebaliknya, bila orang yang kita sayang berjauhan dengan kita baru la terasa rindu. nasib2.. saya sendiri pun tak tahu kenapa saya rasa macam ni,  oh my god.. apa-apa pun doa kan yang terbaik untuk saya sekeluarga,agar saya cepat pulang dengan keadaan yang selamat dan dapat pergi ke sekolah seperti biasa.. amin,,